Spēlēju jau 2 dienas (SP iziets, MP jāteic arī, ka "iziets"), tiesa uz PC.
But let me tell you this - esmu ļoti priecīgs, ka izvēlējos "krīzes variantu". Tb neiztērēju šoruden neliekos ~40Ls xbex diskam, bet nozagu no ļaunajiem internetiem PC versiju. Subjektīvs, bet, among other things, ļoti ilgi un daudz izspēlējuša armijšaudēkļspēļu cienītāja viedoklis.
Plusi:
+neganti smuka krāsu palete, kuru var novērtēt piefiksējot dinamisko time un weather ciklu
+1 headshots 1 kills, pārējais dmg atšķīgs no ieroča
+ļoti smuki modelēti ieroči, kaudze poligonu
+atkarībā no distances jāseko līdzi lodes dropoff trajektorijai
+zālē nogūlušies nekustīgi pretinieki ir teju neredzami
+ļoti kvalitatīvi iznākusi migla (teju līdz fapošanai kad kāds uzdevums jāveic miglā un/vai naktī, kā SP tā arī MP)
+ambient skaņas
+zomg Hardcore grūtības līmenis = viss dmg un AI ir precīzi tāds pats kā Normal, bet tev nav pilnīgi nekāda HUDa un nekādu vizuālo indikatoru (pilnīgs mans favorīts)
+proper comm chats un nekādu "yeeeehaaaaw, let's kick ass and chew bubble gum" saukļu (lai cik ōsam un iederīgi arī tie nebūtu nedaudz cita žanra spēlēs)
Kontrastam:
-smieklīgi nepārliecinošas ieroču skaņas, pilnīgs gaiseņu piu piu
-nepiedāvā izvēlēties load-out'u (ieročus, to komplektāciju un citus "bojeprepasus")
-visā manā ingame laikā neesmu manījis vairāk kā ~15 ieročus CodeMasters reklāmās gazillion solīto vietā
-viss SP iziets skrienot un pārvietojoties ar džipiem. Cita tehnika vai nu neeksistē vai arī tai īsti nav pielietojuma un to izmanto AI
-džipu vadība ir kā drift sacensībās (par kurām es zinu tikai no random Need For Speed geimiem), brauc, tiklīdz pieskaries stūrei - tu aizslīdi pāri kalniem un lejām
-11 SP līmeņi, kuri man aizņēma ~8h un 6 ar kodiem atslēdzamie 4 minūšu insta-pewpew
-4 ierobežotas MP kartes. srsly, četras.
Dies pasarg negaidiet nekādu OpFl vai ARMu, if anything - reālistiskāks un smukāks BF2/Bad Company. Don't get me wrong - SP ir ļoti tīkams militārā šūtera ekspīriens, bet viņu izslavētā brīvība ir a joke. Sure, tu vari skriet pa karti un mēģināt objective pildīt no pilnīgi citas debess puses, bet tam tev nepietiks laika, jo tev piem. jāneitralizē pretinieku AT vienības pirms tavējā tehnika nokļūst punktā X, otherwise tās saspridzina un mission failed utt. utjp. Besides - ja arī pavico apkārt - tehnikas ir ļoti maz, pārsvarā mūvments ir ar kājām. Vispār tā sala ir bēdīgi tukša.
MP - kā par visu citu šajā geimā, tā arī par MP biju pārhaipojies. Jēē, nu tik būs pretty much "daudz lēnāks, plašāks, reālistiskāks un grūtāks kodiņš". Huju tev, ej dirst kuņa. Multiplayerī nav pieejama visa sala (bet kamōn, tas jau arī būtu slimi). 2 dumbed down geimmodes: tipiskais TDM un Search&Destroy, katrā no tām 2 kartes. Are you fucking kidding me ? Besides uz PC vismaz ir iespēja dragāt 16vs16. Uz konsolēm ir 4vs4 + AI = ja pareizi saprotu, tad katrs spēlētājs var būt FireTeam līderis un vadīt savus 3 AI pamuļķīšus. Cik ofišal forumos lasīju atsauksmes, tad visādas figņas kā respawnu gļuki, nespēja sainvaitot draugus vienā komandā un random god modes vajājot arī bexistus. Don't even bother.
Var jau klupt man virsū ar "bet takš salabos" un "gan jau būs DLC", bet pagaidām MP režīms izskatās kā "Beta", bagu īpaši daudz nav, bet nav jau arī to fīču kur viņiem sarasties. Nav nekāds pārsteigums kādēļ nav iznācis Demo.
So, savu bezatbildīgo un pasaules ekonomiju graujošo spēles nopizģījienu arī uzskatu par Open-Beta

Ja arī CM vēlāk pievienos kartes un salabos īsti nestrādājošās fīčas, tad skaidrs, ka pēc 10. novembra nevienu tas vairs īsti neinteresēs. Ja nu vienīgi krietni vēlāk, kad OpFl varēs atrast par māzākām naudām some time next year.
Eu, reāli zb kratīt pārfanoto un vīlušos sirdi, es čučāt
