The Legend of Zelda: Phantom Hourglass apskats

Spēļu apskati, features un tamlīdzīgi burtiņi dzimtajā valodā.
User avatar
DSguru
 
Posts: 217
Joined: Apr 21st, '08, 17:32

The Legend of Zelda: Phantom Hourglass apskats

Postby DSguru » Oct 5th, '08, 16:07

Image
The Legend of Zelda: Phantom Hourglass apskats
Platforma: Nintendo DS
Žanrs: Action Adventure
Izstrādātājs: Nintendo
Izdevējs: Nintendo
Spēlētāju skaits: 1-2
Fīčas: Online multiplayer

Visas galvenās Nintendo konsoles ir saņēmušas pa kādai labai "Zeldai" un DS nav izņēmums.

The Legend of Zelda un Super Mario ir vienas no atpazīstamākajām Nintendo spēļu sērijām, tikai pirmā no tām netiek pārstrādāta visādos futbolos, pārtijos, kartingos utt. Phantom Hourglass ir uz GameCube iznākušās Wind Waker turpinājums.
Sākot Phantom Hourglass, vienā no diviem slotiem ir jāsaglabā savs vārds, tad tiek piedāvāti režīmi Adventure un Battle. Battle ir ne īpaši aizrujošs multiplayeris, kurā ir jāmet savā zonā kaut kādas figūras. Onlainā atrast cilvēkus nav nekādu problēmu, taču tur nav vērts tērēt laiku. Galvenais režīms Adventure iesākas kā jau vairumam Nintendo piedzīvojumu spēļu pierasts - kaut kas noiet greizi. Precīzāk, Links ar princesi Zeldu (šos vārdus nezina varbūt tikai Latvijas PSP spēlētāji) un savu kuģa apkalpi ceļo pa jūru. Daži no apkalpes ieminas par kādu spoku kuģi, kas it kā nolaupot cilvēkus. Zelda visas baumas noraida un saka, ka tā vis neesot. Un tad, saprotams, viņu kuģi apņem migla un parādās šis spoku kuģis. Zelda nebaidās un pārlec uz spoku kuģi, lai iegūtu dārgumus. Nošķīst zibens, atskan meitenes kliedziens, brašais Links dodas palīgā, taču iekrīt jūrā un tiek izskalots kādas salas krastā, kur viņu atrod kāda atmiņu zaudējusi laumiņa, kas iesaka doties pie vectēva, pa ceļam iemācot staigāt. Tālāk notikumus atklāsiet paši.
ImageImage
Geimpleja ziņā Phantom Hourglass ir klasiska "Zelda": sitam briesmoņus, minam mīklas, skraidām pa alām un tempļiem, pakāpeniski iegūstot jaunas spējas un priekšmetus, piemēram, zobenu, loku, bumerangu. Spēlē ir arī no Wind Waker aizgūtā kuģošana. Kuģi iespējams uzlabot ar pa pasauli izkaisītiem un veikalā nopērkamiem apgreidiem, daudzus nāksies arī iegūt, sižeta līnijai progresējot. Daļa geimpleja ir arī klaiņošana pa Okeāna templi, kurā liela loma ir arī nosaukumā minētajam fantomu smilšu pulkstenim un kurā ir daudz stealth elementu. Ir arī dažādas minispēles, piemēram, dārgumu izvilkšana no jūras un šaušana mērķos.
Vislielākā atšķirība no pārējām "Zeldām" šai spēlē ir tās vadība - gandrīz visu mēs darām ar stilusa palīdzību, sākot ar iešanu, uzbrukumiem un objektu lietošanas līdz pat maršruta iezīmēšanai kartē (tā tiek vadīts kuģis) un piezīmju rakstīšanai (daudz oriģinālu mīklu). Manuprāt, labāku vadības sistēmu vienkārši nevar uztaisīt, piemēram, bumerangu var mest zigzagiem - izmest cauri degošai lāpai, aizdedzināt pārējās, tādā veidā atverot durvis, un tas pa to pašu maršrutu atlidos atpakaļ. Ar parastu kontrolleru tas būtu ārkārtīgi sarežģīti. Geimplejs ir tik komplekss, ka par visām tā niansēm varbūt varētu sarakstīt grāmatu.
ImageImage
Vizuāli spēle ir pasniegta cel-shaded stilā, tas ir, modeļiem apkārt ir melnas kontūras. Šis stils tika izmantots arī Wind Waker, bet uz daudz jaudīgākas aparatūras. Man tas tīri labi patīk, taču daudzi "Zeldas" fani par to raud. Darbība vienmēr ir redzama ar nedaudz ieslīpu skatu no augšas. Sižeta ainām tiek izmantots spēles 3D dzinējs, un, manuprāt, tās ir skaistākās šāda tipa scēnas, ko uz DS esmu redzējis. Animācijas ir labas un modeļu detalizācija arī. Augšējais ekrāns gandrīz vienmēr rāda karti, uz kuras var visu ko zīmēt. Daudzās bosu cīņās darbība tiek attēlota uz abiem ekrāniem. Pēc DS standartiem, spēle izskatās ļoti labi.
Arī skaņa ir ļoti laba: efektu un skaņu ir daudz, melodijas, kā jau "Zeldām" pierasts, ir atmiņā paliekošas. Dialogi nav ierunāti un nevajag arī. Lieki piebilst, ka Links nekad nav mācējis runāt un to neprot vēl jo projām.

Secinājumi

Manuprāt, Phantom Hourglass ir viena no labākajām "Zeldām" savas unikālās vadības dēļ, jo visu izdarīt ir kļuvis daudz vieglāk, nekā ar jebkādu pogu kombināciju. Spēli var iziet aptuveni 20 stundās, kas nav ne par maz, ne par daudz. Vienīgais trūkums varētu būt dažas mīklas, kas var izrādīties nesaprotamas. Spēles izcilais geimplejs padara to par must-have spēli savā žanrā, ja nav alerģija no Nintendo.

Geimplejs: 9,5
Grafika: 8
Skaņa: 8
Lasting Appeal: 8
Kopvērtējums: 9 (tas nav vidējais)
Rakstu apskatus un jaunumus LevelUp.lv

MaxEvans
 
Posts: 17
Joined: Sep 24th, '08, 19:45

Re: The Legend of Zelda: Phantom Hourglass apskats

Postby MaxEvans » Oct 6th, '08, 20:37

Pēc šī review pat gulēt nevar aiziet :)

User avatar
Siegfried
 
Posts: 71
Joined: Feb 27th, '08, 13:12

Re: The Legend of Zelda: Phantom Hourglass apskats

Postby Siegfried » Oct 8th, '08, 00:15

Prieksh DS izskataas labi,savulaik uz GC Wind waker`u lurinaaju,tad man tas multenes dizains nevisai patika,bet speele bija laba,bet vienalga Twilight princess labaaks!!!
Image

MaxEvans
 
Posts: 17
Joined: Sep 24th, '08, 19:45

Re: The Legend of Zelda: Phantom Hourglass apskats

Postby MaxEvans » Oct 11th, '08, 18:23

Šodien saņēmu savu Zeldu. Neko iepriekš tādu nebiju spēlējis :)


Return to Grafomānija

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron