Bionic Commando - misters āķis

Spēļu apskati, features un tamlīdzīgi burtiņi dzimtajā valodā.
User avatar
Matiss
 
Posts: 44
Joined: Jul 30th, '08, 00:15
Location: Rīga

Bionic Commando - misters āķis

Postby Matiss » Sep 27th, '09, 15:19

Image

"Bionic Commando" ir trešās personas šūteris, nu, vismaz nosacīti. Iespējams, atceraties "NES" spēli ar šādu pašu nosaukumu. Nu, studija "GRIN" un izdevējs ''Capcom'' apvienojās, lai izveidotu turpinājumu šai klasikai. Jaunajā ''Bionic Commando'' tu uzņemies Neitana ”RAD” Spensera lomu. ''Bionic Commando'' sižets risinās desmit gadus pēc oriģinālās spēles notikumiem. Spenesers ir bijušais valdības biokareivis, kuru pēc kalpošanas kaujā valdība nodeva, un rezultātā viņam tika piespriests nāvessods. Taču, notikumi mainās, un kad Askensionā uzsprāgst bumba, valdība nolemj dot Spenseram otru iespēju – iztīrīt pilsētu no “Bio-Rein” teroristu grupējuma, kuri arī ir biokareivji, tāpat kā Spensers. Papildus, Džo, Spensera komandieris, par darbiņa veikšanu viņam piedāvā arī lielisku informāciju par savu pazudušo sievu. Spensers piekrīt šādam darījumam, viņam tiek pielikta bioģenētiskā roka, un viņš ir gatavs iekļūtm Aksensionā. Jāsaka gan, ka tālāk par šo vietu sižets kļūst neinteresants, runas caur radio un dialogi ir ļoti cheesy un neapzināti smieklīgi. Tēli ir kā izrauti no B kategorijas action filmas, un pats Spensers nav tīkams tēls.


Kā jau iespējams nopratāt, spēle balstās ap Spensera bioģenētisko roku. Ļaujiet, paskaidrošu kāds ir tās uzdevums. Kreisā roka Spensera kungam palīdz pārvietoties pa spēles vidi, normālas plaukstas vietā tajā ir troses āķis. Iespējams, ka tagad nodomājāt, ka spēle ir līdzīga ''Spider-Man''. Lai arī iespējams tā ir nedaudz līdzīga, pieāķēšanās nav ne tuvu tik izdevīga pārvietošanās metode, kā tīkla izšaušana no plaukstas, bet kaujā tā noder. Līdz ko ieradīsieties Aksensionā, pēc apmēram septiņu vājāko pretinieku, jeb gruntu iznīcināšanas, sāksies spēles pamācība. Tajā galvenokārt būs paskaidrotas kreisās rokas, jeb āķa kontroles. Ja sākumā pie šīm kontrolēm būs grūti pierast, tad vēlāk šūpoties no vienas mājas uz otru būs ļoti vienkārši. Interesanti, ka mācību līmenī paskaidrotas arī tehnikas ar bioģenētisko roku, kuras spēlē varēsiet izmantot tikai labu laiciņu vēlāk. Kad būsiet pabeidzis šo samērā labo apmācību, tiksiet iesviests tieši Aksensionas centrā, kur varēsiet izmēģināt jaunapgūtās metodes (nu, vismaz lielāko daļu). Kā arī, šis būs brīdis, kad atklāsiet, ka ''Bionic Commando'' nav brīvās pasaules spēle. Jāsaka, ka tā pat ir ļoti ierobežota. Visur, kur spēle negrib, lai jūs ejat sastapsieties ar radiāciju, kuras ietekmē 3 sekunžu laika Spensers nomirs, un parādīsies lieliskais uzraksts – “Game Over”. Tas nav labākais veids, kā ierobežot spēlētāja darbības. Iedomājieties, kā es jutos, kad 5 sekundes no nākamā čekpointa uzlecu uz tā mājas jumta, uz kura spēle nevēlas mani redzēt, un man bija jāsāk spēlēt no paša līmeņa sākuma. Tad jau labāk varēja lietot neredzamās sienas. Arī ūdens spēlē ir letāls. Spensers acīmredzot dēļ savas kreisās rokas smaguma nespēj ūdenī izturēt vairāk kā piecas sekundes. Tā kā šī nav brīvās pasaules spēle, tad starp dažādām lokācijām spēle ielādēsies. Tā kā es ''Bionic Commando'' uzliku uz ''Xbox 360 HDD'' lādēšanās nebija īpaši ilga, bet katrā ziņā paspēju novērot spēles lielisko kontroļu izskaidrošanas shēmu. Runājot par lokācijām – tās būs dažādas, sākot no pilsētas centra, līdz pat alām, parka kas līdzinās džungļveidīgam mežam, ostai un vēl dažām tik pat interesantām vietām. Ja pārvietoties pa lielāko daļu virszemes lokāciju ar iepriekš minēto āķi ir vienkārši, tad pazemes alās tas bija murgs.


''Bionic Commando'', protams, nav platformeris, un tajā būs arī pretinieki. Tie būs dažādi – sākot no parastajiem gruntiem, līdz bruņotākiem vīriem ar automātiem, un mehāniskiem pretiniekiem – polycraftiem, biomechiem un citiem. Lai pieveiktu šos pretiniekus, jums nāksies lietot ieročus, vai arī citas jaukas metodes. Ieročus lietot nav jautri, to dizains ir sūdīgs, tie ir vāji, un munīcijas daudzums, kuru saņemsiet ieročiem, kuri nav drausmīgā pistoli, ir niecīgi. Šie īpaši ieroči tiks piegādāti jums no gaisa dīvainās kapsulās. Ja ieročus lietot pavisam nav jautri, tad izmantot savu lielisko bioģenētisko roku ir pat ļoti efektīvi. Varēsiet pieāķēties pretiniekiem, un tad lielā ātrumā tiem spert, lidināt viņus gaisā kā pūķus, kā arī mest tiem ar objektiem. Diemžēl, spēlē objekti ir izkārtoti ļoti pavirši, un vairums no tiem izvietoti tādās apkaimēs, kur nav neviena pretinieka, bet tur, kur uzbrūk 3 biomechi reizē ir labi ja 3-5 akmeņi. Vai es minēju, ka vārēsiet mētāt arī mirušu pretinieku līķus? Bez minētajām metodēm ir arī iespēja no liela augstuma nokrist pa vidu lielam pretinieku baram un izmantot “Death From Above” tehniku. To lietojot jutīsieties kā Halks. Ir arī adrenalīna metode. Lai to pielietotu, nāksies piepildīt savu adrenalīna metru, šaujot pretiniekus un šūpojoties starp mājām. Adrenalīna metode ir ļoti efektīva – nospiežot pogas ''Y'' un ''B'' reizē Spensers savu āķi griezīs kā pātagu, un iznīcinās visus tuvāk atrodamos pretiniekus. Vai arī samērā smagi ievainos tos. Iekš ''Bionic Commando'' atrodamas arī trīs bosu cīņas. Ja viena no tām mani šausmīgi kaitināja, tad pārējās divas bija ļoti labas. Mana mīļākā bija cīņa ar milzu mehānisko tārpu. Bet pēdēja bosu cīņa, nu, precīzāk pēdējais boss, ir ārkārtīgi kaitinošs. ''Bionic Commando'' mums piedāvā arī daudzspēlētāju režīmu, bet to jūs visticamāk ilgāk par piecpadsmit minūtēm nespēlēsiet. Ir saujiņa labu karšu, kā arī trīs spēlveidi – “Deathmatch”, “Team Deathmatch” un “Capture the Flag”, kas strādā tieši tā, kā jūs esat ieraduši. Taču, dēļ tā ka ieročus spēlē lietot ir neefektīvi un garlaicīgi, multiplayer nav liels potenciāls un to kopumā varētu uzskatīt par neizdevušos.


Grafiski ''Bionic Commando'' ar neko īpaši neizceļas, lai arī lielākā daļa lokāciju izskatās ļoti labi, tēli ir ļoti neizteiksmīgi. Spēlei ir arī tehniskas problēmas – daudz freimreita kritumu, it īpaši iepriekšminētās bosu cīņas (nu, tās ar tārpu) laikā, un arī daudzreiz, kad uz ekrāna ir vairāk par desmit pretiniekiem. Kā arī, es nezinu vai esmu vienīgais, bet man dažās cut-scenes un arī spēles laikā vispirms parādījas subtitri, bet tikai pēc kādām piecām sekundēm attiecīgais tēls pateica savu sakāmo. Man ļoti patīk ''Bionic Commando'' mūzika, bet skaņu visumā nevarētu novērtēt kā labu – dialogi ir stulbi smieklīgi, ieroču skaņas nav apmierinošas. Pēc spēles iziešanas nebūs iemesls to atkal spēlēt, ja nu vienīgi dēļ achievementiem jeb collectables, un daudzspēlētāju režīmu bieži neapmeklēsiet.


Par ''Bionic Commando'' kopumā var teikt šādi – šūpoties starp ēkām un citām lietām ir ļoti jautri, un ja vien tādēļ vēlaties šo spēli iegādāties, tad noteikti to arī dariet, bet savādāk to nevarētu īpaši ieteikt. Šaujamieroči ir vārgi un tos lietot ir garlaicīgi, tādēļ arī daudzspēlētāju režīms nav interesants. Sižeta līnija ir vāja un dialogi ir stulbi. Iekš ''Bionic Commando'' ir daudz labu ideju, bet ne tik laba ideju realizācija.

Image Image Image

Spēles Process: Image
Vizuālā Puse: Image
Satura Daudzums: Image
Sižets: Image

Vērtējums: Image

Spēles diskusija
Image

Return to Grafomānija

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron