[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 379: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
www.revolution.lv || Xbox360, Playstation3, WiiU • View topic - Oblivion with Guns (Fallout 3 apskats)

Oblivion with Guns (Fallout 3 apskats)

Spēļu apskati, features un tamlīdzīgi burtiņi dzimtajā valodā.
User avatar
iCE2
 
Posts: 553
Joined: Jan 22nd, '08, 11:48

Oblivion with Guns (Fallout 3 apskats)

Postby iCE2 » Jan 16th, '09, 16:20

Kaut gan, protams, nekāds „Oblivion with guns” spēle nav, pat ja pirmo spēles stundu tā liekas. Un, pat ja tā liekas arī otru. Galvenais ir pārvarēt vēlmi salīdzināt spēli ar iepriekšējām daļām, Oblivion, citām RPG un to „Fallout 3”, kurš katram jau sen bija galvā izveidojies. Nevienam nebija nekādu šaubu, ka Bethesda laipni mās ar galvu un apgalvos, ka izpatiks ikvienam sērijas fanam, bet patiesībā uztaisīs tieši tā, kā pati vēlas – un tieši tā arī sanāca.

Kas ir „Fallout” un „Fallout 2” šajā gadījumā pilnīgi nav svarīgi, sākam no baltas lapas, paturot vien darbības vidi, dažus varoņus un sižeta elementus. Izejot, man liekas, atraktīvāko galvenā varoņa ģenerāciju, kāda redzēta, mēs nesteidzīgi izspēlējam pirmo tutoriāļa stundu un tiekam izsviesti plašajā Fallout 3 pasaulē, un tālāk jau paši kaut kā. Megaton, Vašingtonas drupas, GNR Radio, Tenpenny Tower, pāris Vault’i, Enclave bāze – bet starp tiem 1000 un 1 vieta, kur pazust.



Kas mani pašu visvairāk fascinēja, tad tā ir absolūtā, gandrīz fizioloģiskā vientulības sajūta, kuru spēle nepiepūloties. Ir klusums (radio apnīk pēc pusstundas un tiek izslēgts) un tu jau kuro stundu blandies pa kodolkara iztukšotajām ielām, ceļiem, stepēm, drupām, pamestām šahtām un metro tuneļiem. Tu cīnies ar retu reideru, stepju suni vai supermutantu, taču vairākums laika aiziet vienkārši ložņājot pa lokācijam absolūtā vienatnē, un pēc kāda laika paliek neganti baisi (cits varbūt tikai kvestus pilda radio un pārinieka pavadībā, un viņam būs pilnīga taisnība, bet es jau par sevi rakstu).

Viena no galvenajām bailēm, izcelta arī virsrakstā, bija atteikšanās no turn-based cīņām un spēles pārvēršana par pseido-FPS – tad nu tikai mieru, tā nenotika. Jaunizceptā VATS-sistēma, pateicoties kurai ir iespējams mērķēt pa noteiktām neliešu ķermeņa daļām (tādejādi ieviešot cīņās pseido-taktiku), parādīja sevi tikai no tās labākās puses, un kalpo godam līdz pat 20. līmenim, kuru sasniedzot, būsim pret sevi godīgi, tu vari bliezt vairs jau netēmējot. Bet līdz tam vēl ir jātiek.



Vispār uzskatu, ka spēle ir pelnījusi pati savu žanru – kaut ko no sērijas „Post-apocalyptic dungeon crawler-explorer”, kur tā ieņemtu pirmo un galveno vietu ever, jo lokācijas, kur var ielīst un interesanti paložņāt, spēlē ir nenormāli, ārprātīgi daudz, un jānotērē milzīgs laiks, lai apskatītu tās visas (neticas, ka tas vispār ir iespējams). Protams, kā jau tik milzīgos projektos pienākas, asset recycling plaukst un zeļ, bet arī tāpat, ar visu recycling, viss ir grandiozi.

Vispār par „Fallout 3” varētu vēl rakstīt un rakstīt, un neko tā arī neuzrakstīt, tapēc iztikšu ar lakonisku secinājumu - nebūtu (spoiler) spēles finālu tā sačakarējuši, būtu GOTY sanācis, savā žanrā vispār bez jautājumiem.

Return to Grafomānija

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests

cron