Moderator: agressor
|
The Darkness 2Originally licensed by Majesco, but sold off to 2K Games, The Darkness is based on Top Cow's comic book series, and developed by Starbreeze Studios. Knowing its background it comes as no surprise that during the TOP COW discussion panel at this weekend's NY Comic-con, it was revealed that The Darkness 2 is in the works, "We can't say Darkness and video game sequel in the same sentence, so Darkness. Wink. Sequel."
sincerely yours
agressor |
|
Re: The Darkness 2ja šitā varēs plosīties, tad stāsts jau ir otrajā plānā |
|
Re: The Darkness 2OMG demo ir gaļa! Var uztaisīt sekciju no galvas līdz kājām, vienkārši pfff āāā Gears arī ir zāģēšana utml., bet šis jau ir next level. Solijos sev gaidīt, kad cena kritīs, bet būs grūti sagaidīt + Max ir riktīgs peins pakaļā, pārcēlās uz maiju. Jāpaskatās vai par preorder nedod T kreklu
|
|
Re: The Darkness 2Pirmais bija tīri foršs.
|
|
Re: The Darkness 2Atgādina Bulletstormu tikai ar action Ņujorkā un echoes power vietā ir aliens backpackā
nice, nice, Bulletstorms man patika Nemuldi.
|
|
Re: The Darkness 2Demo vienkārši graujošs, redzams, ka čaļi ir centušies - ļoti patika pirmais, bet šo īsti negaidīju, jo cits developeris, bet tagad GAIDU!!
|
|
Re: The Darkness 2Atkal izcelšos uz jūsu pozitīvisma fona .
MAN NEPATIKA! Ja pirmais bija nopietna spēle, tad šitas priekš manis ir kkāds s*ds, jo vairāk atgādina lētu arkādes spēli, nevis +/- nopietnu geimu. Vienādi ienaidnieki vienādi tizli skrien, vienādi tizli slēpjas/neslēpjas aiz cover. Vairāk nepatīk, kā patīk arī vizuālais noformējums. Man patika pirmās spēles drūmi reālistiskais, bet, protams, laiks iet uz priekšu un ar kaut ko jau jāizceļas(atceramies visi "Borderlands") uz ento citu šūteru fona. Protams, patīk tas, ka daudz vairāk veidu, kā slaktēt, patīk tā vardarbība, patīk ar šotiju iemaukt ienaidniekam feisā, patīk rīt sirdis, bet nav vairs tā kaifa, jo ienaidnieki visi vienādi un to AI ir pagalam štruntīgs. Nav gandarījuma par to uzveikšanu. Un, bļ**, KĀPĒC VAJAG TIK DAUDZ TO IENAIDNIEKU??? Protams, ka gaļai, jā, bet es dotu priekšroku uz pusi mazākam skaitam, bet gudrākiem, nāvējošākiem. Tad būtu arī daudz interesantāk spēlēt. Jā, interesanti, cik tūkstoši slikto zēnu spēles laikā tiek novākti.. vai tikai nesanāk kādas mazas valsts iedzīvotāju skaitā . P.s. BOOBS (not bacon) is always the answer! |
|
Re: The Darkness 2Es izcelšos uz šitā pozitīvisma fona ar to, ka man nepatika pirmais un nepatīk arī otrais Abiem gan tikai demo spēlēti. Šāds bullshit laikam nav priekš manis.
Dzonijs, mūsdienās iet uz masu un tāpēc daudz ienaidniekus saliek, jo diemžēl situācija ir tāda, ka industrijā ir totāls labu AI scripteru iztrūkums. Kā vieglāk to noslēpt, sabāzt daudz pretiniekus, kas tev skrien virsū, lai tu nepievērstu tik daudz uzmanību, ka tie ir tik dumi, ka ja to būtu mazāk, tu vienkārši nomirtu no garlaicības. Being drunk is just like having a really low framerate
|
|
Re: The Darkness 2Jā, tiešām žēl, ka nav tik gudrs AI, ka vienkārši nevari spēli iziet. Dari ko gribi vienalga gudrāki, aplenc tevi un novāc no muguras
|
|
Re: The Darkness 2Being drunk is just like having a really low framerate
|
|
Re: The Darkness 2Da nu, muļķības rakstat visi, kam nepatika 1. vai 2. daļa - kickass urbānie FPS, kur ar visu, tai skaitā atmosfēru, viss ir vislabākajā kārtībā. Bet tas, ka ļauno "daudz" / "maz" utml. - te nav Splinter Cell, te ir FPS CoD stilā, ne reizi nelikās, ka kaut kas nebūtu labi. Turklāt te ir vienas no labākajām pirmās personas skriptētajām ainām - un otrās daļas demo pierāda, ka kvantitāte kvalitāti nebūt nav mazinājusi.
I have spoken. |
|
Re: The Darkness 2Izgāju demo un man nepatika. Ideja ir laba - galvenais varonis ir džeks ar "tumsas" spēkiem, papildus ekstremitātes paver visādas slimas iespējas nogalināt, bet spēlēt nebija interesanti, gaidīju, kad demo būs cauri. Kādēļ?
Pirmkārt, The Darkness II šķita pārāk kinematogrāfiska: pārāk bieži geimplejs tiek aprauts, kad tiek parādīta kārtējā brutālā katscēna. Problēma ir tāda, ka tās ir no pirmās personas (vismaz vairums), šis ir FPS (bieži nevar pateikt, kad tās vispār ir sākušās), un kontrole pār to, kas tajās notiek, ir minimāla. Tas viss tā kā izjauc jebkādu ritmu, kas spēlei varētu būt. Otrkārt, mani nepameta sajūta, ka The Darkness II tā kā velk spēlētāju pie rokas, jo parasti uz ekrāna parādās, kas jādara un kur jāiet. Protams, iestatījumos var atslēgt "Tips" iespēju, bet kā es pirmajā reizē uzzināšu, kā ir jāspēlē? Te nonākam pie nākamās problēmas, kas ir vadība. Uz DualShock (un X360 džoipada) ir tik daudz taustiņu un katram ir sava funkcija + visādas kombinācijas, ka man nākas piedomāt, kas ir jāspiež. Ieroču izvēle un pacelšana arī šķita visai mulsinoša. Treškārt, nejutu nekādu izaicinājumu no spēles ("Gangster" grūtības pakāpe), kaut arī PS3 šogad spēlēju pirmo reizi un biju atradis no neinvertētas Y ass. Tie papildus locekļi padara spēli pārāk vieglu, un pat tad, ja pretinieki nodara kādu nopietnu kaitējumu, var mierīgi atjaunot veselību uzēdot pa kādai sirdij, kuras ir visur esošas, jo pretinieku ir bezjēdzīgi daudz. Turpretī šodien uzspēlēju pirmo Quake uz Nintendo 64, kas ir tieši tāds šūteris, ko spēju izbaudīt - vienkāršs, ātrs, izaicinošs [pat uz Easy], ar elementāru vadību, interesantu pretinieku un līmeņu dizainu + kick-ass ieroči, kuri katrs ir piemēroti noteiktiem gadījumiem. Pofig, ka Lo-Res grafika; labs geimplejs über alles! Protams, katram sava gaume. |
|
Re: The Darkness 2Jebkurā gadījumā gaidīšu, kad cena nokritīs zem 20 eiro. Pārāk daudz neizietu spēļu plauktiņā
|
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest